torsdag 7 mars 2013


Äntligen har jag bestämmt mej för vem som skall bli far till Maysas små valpar.
Nu väntar vi bara på att "majorskan"skall börja löpa.
Hoppas att det blir snart...

Mor: Nevskaya Uslada Marusya.
  Ögon. Ua.  Knä.0/0
Höjd 24 cm, Vikt 5 kg

      ---------
Här har vi den blivande fadern.
Från samma Kennel som Maysa ,med samma utseende.
han är :Nevskaya Uslada Erofey. (Bono)
Ögon .Ua.   Knä. 0/0.
 Höjd 24,5 cm.   Vikt 4,7 kg  






Jag går bara å väntar, fast jag vet att Maysa 
inte ska löpa riktigt ännu.
Maysa är den första Rysska Bolonka som blev registrerad i Fkk.  Hon är åxå den första som 
varit på utställning, och blivit BIR i Finland.
Hon är så fin och jag är glad, att jag kunde visa upp ett så bra ex. av rasen Russkaya Tsvetnaya
Bolonka. Här i Finland går  rasen under 
"Venäjänbolonka"

1 kommentar:

  1. Det blir ju spännande :) världens minstaste små bruna leksakshundvalpar ;-)
    Kram

    SvaraRadera